wtorek, 13 października 2015

A może się przedstawię?

Cześć!

          Jest to moja pierwsza przygoda na blogu. Od razu wam powiem o czym on będzie i oczywiście się przedstawię. Będę na nim pisać moje opowiadania. Nie wiem czy będą to pojedyncze, krótkie historie czy może powieści, które będą wymagały dłuższego zaangażowania. Może będą i takie i takie.
          No więc tak. Jestem zwykłą nastolatką, której po prostu się nudzi i chce spróbować czegoś nowego. Moją pasją jest... nie wiem czy to można nazwać pasją.... ja po prostu KOCHAM czytać książki. Według mojej klasy czytanie powieści to od razu oznacza, że jest się kujonem. A właśnie, że nie. Czytanie uczy co to jest miłość,przyjaźń i odwaga.Według mnie nie ma złych książek są po prostu źli pisarze, którzy nie potrafią się wczuwać w role bohaterów. Skoro mówimy już o książkach to moimi ulubionymi seriami są " Harry Potter" i "Niezgodna". Uwielbiam przygodowe i fantastyczne opowieści. Dobra, a teraz jakiś inny temat niż książki.  Uwielbiam zwierzęta. Jestem bardziej dobrym charakterem niż złym. ( a przynajmniej tak mi się wydaje) Ed Sheeran.... Chyba każdy wie kto to jest... Jednym słowem taki cudowny śpiewający rudzielec xd No ale może opiszesz się jak wyglądasz? No jasne, że tak. ( tak wiem gadam sama do siebie ale co mogę zrobić ) Mam brązowe, bardzo denerwujące włosy, piwne oczy i charakterystyczny znak. Mam "elfie" ucho. Fajnie nie? Od razu mówię, że mam dużo kompleksów. :( Niestety. Koledzy nazwali mnie "dzieckiem lasu". Nie wiem dlaczego ale podoba mi się. Mam jedyną w swoim rodzaju przyjaciółkę. Ma na imię Oliwia. Poznałyśmy się na kolonii. Jest bardzo pozytywna i najlepsza na świecie ♥♥ 
           To chyba wszystko o czym chciałabym wam powiedzieć. Ale chwila przecież nie podałam wam swojego imienia. A otóż to. Powiem wam dopiero wtedy jak sobie zasłużycie. Mam nadzieję, że to szybko nastąpi ;). Niestety ale będę rzadko wchodzić tutaj, bo mam baaaardzo dużo nauki. Ale obiecuję, że będę.To trzymajcie się!
Enjoy ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz